Het is bijna zover - Reisverslag uit Maarssen, Nederland van Ans Nijs - WaarBenJij.nu Het is bijna zover - Reisverslag uit Maarssen, Nederland van Ans Nijs - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover

Door: Anssy

Blijf op de hoogte en volg Ans

25 Juni 2011 | Nederland, Maarssen

Hoi iedereen,

Zoals de meeste van jullie weten ga ik in juli op vakantie naar Rusland. De vakantie zal 3 weken duren en ik ga samen met een vriendin onder andere naar Moskou, Sint Petersburg, Sochi, Krasnodar, Anapa en Novorossijsk.
Hierbij zal ik zowel het toeristische als het niet-toeristische deel van Rusland meemaken.

Eerst zullen we vanuit Schiphol naar Moskou vliegen en daar overnachten bij kennissen. Daarna gaan we met de trein naar Sint Petersburg en weer terug en na een week vliegen we met een binnenlandse vlucht naar Anapa.
Ik zal zoveel mogelijk proberen vast te leggen (camera zal ik zeker niet vergeten ;)) en mijn reisblog bij te houden. Misschien zal ik niet zo regelmatig berichten kunnen plaatsen als bij mijn vorige reis, maar dan zal ik het proberen te compenseren met langere reisverslagen ;)

Plaats vooral reacties, vind ik altijd super leuk om te lezen.

Alvast veel plezier met lezen en jullie ook een fijne zomer toegewenst!

  • 25 Juni 2011 - 13:20

    Rico:

    Have fun ;)! zal het volgen :P wanneer ik internet heb (A)

  • 25 Juni 2011 - 20:12

    Oma Annie Timp:

    Hoi Anssy
    Ten eerste proficiat met het behaalde succes met je studie.
    Nu maar weer op naar weer een verre bestemming n.l Rusland,
    één ding weet ik zeker deze reis zal dubbel zijn omdat je het geluk heb een tolk bij je te hebben.
    hele fijne vakantie geniet ervan en een hele goede reis toe gewenst door
    Opa en Oma van Laura

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ans

Hoi ik ben Ans en ik ben in het verleden naar Japan en Rusland op vakantie geweest. Daarvan zijn mijn reisverslagen nog te lezen. Dit jaar ga ik voor een halfjaar studeren in China en zal ik daarover ook reisverslagen bijhouden :)

Actief sinds 27 Mei 2010
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 52195

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2012 - 28 Februari 2013

Studeren in Wuhan

12 Juli 2011 - 03 Augustus 2011

Reis door Rusland

02 Juli 2010 - 10 Augustus 2010

Reis naar Japan

Landen bezocht: