Einde in zicht - Reisverslag uit Natukhayevskaya, Rusland van Ans Nijs - WaarBenJij.nu Einde in zicht - Reisverslag uit Natukhayevskaya, Rusland van Ans Nijs - WaarBenJij.nu

Einde in zicht

Door: Anssy

Blijf op de hoogte en volg Ans

03 Augustus 2011 | Rusland, Natukhayevskaya

Hoi iedereen,

Een laat reisverslag, want eergisteren hadden we geen internet en gisteren was ik druk met spullen inpakken en iedereen gedag zeggen. Vandaag ga ik alweer naar huis, om half 5 gaan we naar het vliegveld van Krasnodar rijden en om 9:50 vertrekt mijn vliegtuig naar Moskou. Pas om 10 uur (12 uur Russische tijd!) kom ik aan in Nederland... Een lange dag dus. Misschien heb ik bij het overstappen tijd om mijn reisverslagen af te maken.

Groetjes!

Anssy

• 03 Augustus 2011 - 10:08

Oma Annie Timp:

Hallo Anssy
    Ten eerste wens ik jou een hele goede reis toe en vooral weer een prettige thuiskomst in Nederland.
    Dank je wel voor het reis verslag ik heb het helemaal trouw gevolgd.
    groetjes en liefs van Oma Timp

• 03 Augustus 2011 - 12:33