Terug uit Kyoto - Reisverslag uit Kanazawa, Japan van Ans Nijs - WaarBenJij.nu Terug uit Kyoto - Reisverslag uit Kanazawa, Japan van Ans Nijs - WaarBenJij.nu

Terug uit Kyoto

Door: Anssy

Blijf op de hoogte en volg Ans

26 Juli 2010 | Japan, Kanazawa

Hooi iedereen!

Ik wilde even zeggen dat ik inmiddels terug ben uit Kyoto. Het was een kort (twee dagen is echt niet genoeg om Kyoto te verkennen) maar krachtige reis naar Kyoto. Ik ben naar de Kyoto tower geweest, het manga museum, Kyoto universiteits campus gezien, Nijo castle bezocht, Kinkakuji tempel bezocht (gouden tempel) en naar Gion geweest. Het laatste is de geisha district van Kyoto. Verder heb ik onderweg twee Koreanen tegengekomen waarmee ik naar Gion ging en samen met ze heb avondgegeten. Kyoto is erg groot en ik moet toegeven dat ik wel eens de weg ben kwijtgeraakt. Gelukkig kon Rafael, een ex-student van Eurocentres die na zijn verblijf bij Eurocentres aan het rondreizen is, mij de eerste avond helpen bij mijn ryokan te komen xD.

Mijn verslag is nu even niet uitgebreid, want ik ben nogal moe en ik moet nog mijn huiswerk maken xD.
Vanochtend ben ik om kwart over 4 bij mijn gastgezin aangekomen, omdat ik de nachttrein terug heb genomen. De trein ging na 10 uur namelijk pas weer om 12:03.

Ik ging trouwens wel naar school hoor :P

Dus ik ben weer veilig terug bij mijn gastgezin en ik ben snel wat tripjes aan het plannen om alle speciale plekjes van Kanazawa te zien.

Groetjes uit Kanazawa!

Ans

  • 26 Juli 2010 - 15:13

    Lilian:

    Waren de gastouders niet ongerust dat je zo vroeg in de ochtend aankomt? Ik neem aan dat je in de trein hebt geslapen. Rust maar goed uit door de week!

  • 27 Juli 2010 - 14:11

    Jurgen:

    De weg kwijtraken in Kyoto is het leukste wat mij overkomen is. Al weer wat bijgekomen van dat "vroege" thuiskomen?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ans

Hoi ik ben Ans en ik ben in het verleden naar Japan en Rusland op vakantie geweest. Daarvan zijn mijn reisverslagen nog te lezen. Dit jaar ga ik voor een halfjaar studeren in China en zal ik daarover ook reisverslagen bijhouden :)

Actief sinds 27 Mei 2010
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 52262

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2012 - 28 Februari 2013

Studeren in Wuhan

12 Juli 2011 - 03 Augustus 2011

Reis door Rusland

02 Juli 2010 - 10 Augustus 2010

Reis naar Japan

Landen bezocht: