Vandaag is de dag ^^ - Reisverslag uit Maarssen, Nederland van Ans Nijs - WaarBenJij.nu Vandaag is de dag ^^ - Reisverslag uit Maarssen, Nederland van Ans Nijs - WaarBenJij.nu

Vandaag is de dag ^^

Door: Anssy

Blijf op de hoogte en volg Ans

02 Juli 2010 | Nederland, Maarssen

Vandaag is het zover!
Om 17:40 vertrekt het vliegtuig naar Tokyo Narita Airport.
Ik kom om 11:40 lokale tijd aan in Japan. Als het goed is ben ik 12 uur onderweg. Voor geïnteresseerden, mijn vluchtnummer is KL 0861. Vervolgens ga ik met de Narita Express van het vliegveld naar Tokyo. Daarna neem ik de Joetsu shinkansen (Japanse hogesnelheidstrein) naar Echigo-Yuzawa. Ten slotte ga ik met de Hakuta train naar Kanazawa.
Voor iedereen die meer te weten wil komen over de plaats waar ik verblijf (Kanazawa) zie http://www.japan-guide.com/e/e2167.html

Ik hoop rond 7 uur in de avond aan te komen bij mijn gastgezin :)

Groetjes en tot over 5 weken!

• 02 Juli 2010 - 10:02

Kuruma:

Ben benieuwd!!!!! :D

• 02 Juli 2010 - 11:32

Anouk :

hey Meis!

ik hoop dat het harstikke goed gaat, maar ik denk het wel hoor! :-)

• 02 Juli 2010 - 13:08

Julie:

Fijne reis:)

• 03 Juli 2010 - 19:36

Sonakshi:

Heey Ans,

goed aangekomen?
    Werd je opgehaald of ging jezelf naar je gastgezin?
    En bevalt het tot nu toe?

Goed, veel plezier!!

Kijk uit naar je eerste verslag!

• 03 Juli 2010 - 22:40

Lilian:

Hoi Ans, is de reis verlopen zoals je gepland hebt? Geweldig zo in jouw uppie.Heb je goed geslapen en hoe was de aankomst bij de gastouders? Zijn het jonge mensen? Jammer dat ze geen Engels kunnen, maar dan leer je sneller Japans spreken. We kunnen zondag skypen of chatten.
    Het is nu 00.45 zondag en we gaan zo slapen.