Gastgezin bekend - Reisverslag uit Maarssen, Nederland van Ans Nijs - WaarBenJij.nu Gastgezin bekend - Reisverslag uit Maarssen, Nederland van Ans Nijs - WaarBenJij.nu

Gastgezin bekend

Door: Anssy

Blijf op de hoogte en volg Ans

11 Juni 2010 | Nederland, Maarssen

Hooi iedereen,

Vorige week kreeg ik eindelijk bericht over wie mijn gastgezin zou zijn =D
Het is de familie Mizukami, die bestaat uit een man, vrouw en een klein meisje van 6.
Hun hobby's zijn golfen, brood bakken en computer games ;)

Dat laatste bevalt me zeker wel ;P
Ik heb er nu echt zin in ^^ alleen ik zie er nog wel tegenop om 18 uur te reizen... xD Ik moet eerst 12 uur vliegen en daarna 6 uur met de trein van Tokyo naar Kanazawa...

Groetjes!

  • 11 Juni 2010 - 09:35

    Shos:

    Zorg dat je wat leuke DS games bij je hebt voor de trip. It's a life saver!

    Ben je al aan het oefenen met golf? XD

  • 21 Juni 2010 - 12:26

    Sally:

    brood bakken hahahahahah :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ans

Hoi ik ben Ans en ik ben in het verleden naar Japan en Rusland op vakantie geweest. Daarvan zijn mijn reisverslagen nog te lezen. Dit jaar ga ik voor een halfjaar studeren in China en zal ik daarover ook reisverslagen bijhouden :)

Actief sinds 27 Mei 2010
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 52183

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2012 - 28 Februari 2013

Studeren in Wuhan

12 Juli 2011 - 03 Augustus 2011

Reis door Rusland

02 Juli 2010 - 10 Augustus 2010

Reis naar Japan

Landen bezocht: