Inhalen - Reisverslag uit Wuhan, China van Ans Nijs - WaarBenJij.nu Inhalen - Reisverslag uit Wuhan, China van Ans Nijs - WaarBenJij.nu

Inhalen

Blijf op de hoogte en volg Ans

11 September 2012 | China, Wuhan

Hoi iedereen,

Sorry dat ik nog niets heb geschreven over de afgelopen twee dagen. Ik heb een leuk weekend gehad en volgens mij de feestende studenten ook wel :P Ik hou het even kort: gisteren was ik in de middag vooral bezig met weer van het kastje naar de muur gestuurd worden voor mijn vakken. Ik ga nu wel twee vakken volgen bij Evironmental Sciences and Resources over duurzame ontwikkeling. De vakken worden eigenlijk in het Chinees gegeven, maar ze zullen het materiaal in het Engels voor me aanbieden. Nu moet ik naar de administratie om nog twee vakken te kiezen bij de faculteit van Rechtsgeleerdheid dus ik ga maar snel ;)
Ik zal de verhalen van gisteren en eergisteren nog wel posten :)

Groetjes,

Ans

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ans

Hoi ik ben Ans en ik ben in het verleden naar Japan en Rusland op vakantie geweest. Daarvan zijn mijn reisverslagen nog te lezen. Dit jaar ga ik voor een halfjaar studeren in China en zal ik daarover ook reisverslagen bijhouden :)

Actief sinds 27 Mei 2010
Verslag gelezen: 232
Totaal aantal bezoekers 52113

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2012 - 28 Februari 2013

Studeren in Wuhan

12 Juli 2011 - 03 Augustus 2011

Reis door Rusland

02 Juli 2010 - 10 Augustus 2010

Reis naar Japan

Landen bezocht: