Inhalen - Reisverslag uit Wuhan, China van Ans Nijs - WaarBenJij.nu Inhalen - Reisverslag uit Wuhan, China van Ans Nijs - WaarBenJij.nu

Inhalen

Blijf op de hoogte en volg Ans

11 September 2012 | China, Wuhan

Hoi iedereen,

Sorry dat ik nog niets heb geschreven over de afgelopen twee dagen. Ik heb een leuk weekend gehad en volgens mij de feestende studenten ook wel :P Ik hou het even kort: gisteren was ik in de middag vooral bezig met weer van het kastje naar de muur gestuurd worden voor mijn vakken. Ik ga nu wel twee vakken volgen bij Evironmental Sciences and Resources over duurzame ontwikkeling. De vakken worden eigenlijk in het Chinees gegeven, maar ze zullen het materiaal in het Engels voor me aanbieden. Nu moet ik naar de administratie om nog twee vakken te kiezen bij de faculteit van Rechtsgeleerdheid dus ik ga maar snel ;)
Ik zal de verhalen van gisteren en eergisteren nog wel posten :)

Groetjes,

Ans