Nog 3 weekjes... - Reisverslag uit Maarssen, Nederland van Ans Nijs - WaarBenJij.nu Nog 3 weekjes... - Reisverslag uit Maarssen, Nederland van Ans Nijs - WaarBenJij.nu

Nog 3 weekjes...

Blijf op de hoogte en volg Ans

13 Augustus 2012 | Nederland, Maarssen

Hoi iedereen,

Mijn reis naar het verre oosten komt steeds dichterbij! 29 augustus ga ik naar Wuhan om voor een halfjaar enkele bachelorvakken te volgen aan Wuhan University.
Aan het eind van het eerste semester wil ik gaan rondreizen door China, om daarna naar Hong Kong en Indonesië te gaan.
Als jullie nog adviezen en tips hebben voor spullen die ik moet meenemen op reis en hoe ik me het beste kan voorbereiden voor op kamers wonen in China, vertel het me graag! :)

Groetjes,

Ans

  • 17 Augustus 2012 - 18:40

    Robbert Peek:

    We gaan je lekker volgen ansje!

    groetjesss

  • 25 Augustus 2012 - 14:01

    Ineke:

    Lieve Ans
    Ik vind het onwijs gaaf en heel knap dat je dit in je uppie gaat ondernemen!
    Ik heb heel veel respect voor jou, en wijffie ik wens je ongelofelijk veel plezier daar in het verre China! Ik ga je zeker volgen en aan je denken!
    Heel veel liefs en een dikke knuffel van mij xxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ans

Hoi ik ben Ans en ik ben in het verleden naar Japan en Rusland op vakantie geweest. Daarvan zijn mijn reisverslagen nog te lezen. Dit jaar ga ik voor een halfjaar studeren in China en zal ik daarover ook reisverslagen bijhouden :)

Actief sinds 27 Mei 2010
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 52166

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2012 - 28 Februari 2013

Studeren in Wuhan

12 Juli 2011 - 03 Augustus 2011

Reis door Rusland

02 Juli 2010 - 10 Augustus 2010

Reis naar Japan

Landen bezocht: